2014. január 10., péntek

Első díjam!

Nagyon szépen köszönöm a díjat Brook-nak! :)



Szabályok:

Köszönd meg annak, akitől kaptad!
Írj 10 dolgot magadról!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küld tovább 5 bloggernek!

Magamról: 

Finnt szeretnék tanulni, netes nyelvtanleckékkel már foglalkozom.
Nagyon szeretem a kiegészítőket, főként a gyűrűket.
Íráson kívül még festek, és ritkán rajzolok és fotózok is. 
Az álmom, hogy Los Angelesben élhessek.
Színésznő, író szeretnék lenni.
Inkább a hallgató vagyok, mint a beszélő.
Szeretek utazni, sok országban jártam már.
A misztikus dolgokat szeretem leginkább nézni/olvasni.
Nagyon szeretek moziba járni.
Két cicám és egy nyulam van, akiket nagyon szeretek.

Válaszok:

Melyik dal jellemez téged legjobban?
Hmm.. Ezen még nem gondolkoztam, de talán Adam Lamberttől a Cuckoo. :D
  
Melyik dal jellemezné a blogod a legjobban?
Amiről elneveztem..

Ha bárhol élhetnél a világon, hova költöznél?
Los Angeles.

Ha hátralévő életedben csak egy személyt láthatnál, ki lenne az?
Erre nagyon nehéz választ adni. De talán a legjobb barátnőm. Talán.

Miben más a te blogod, mint a többi?
Én nem amiatt írok, mert mindenképpen fel akartam venni egy hobbit. Mikor alsós voltam, már akkor dicsért a tanárnőm, hogy én kitűnök a fogalmazásommal, és manapság is sokan mondják, hogy szépen írok. Másrészt, én semmilyen ürüggyel nem hagynám félbe az egyik sztori írását. Nagyon rossz az az olvasónak, tapasztalatból mondom.

Mi a hobbid? 
Az írás, festés. Zenét hallgatni is nagyon szeretek, ha egy nap nem hallgathatok a falra tudnék mászni.

Ki a példaképed?
Adam Lambert.

Miért ő a példaképed? 
Mert ő kicsit más szemmel látja a világot. Szeret segíteni az embereken, és sok más előadókkal ellentétben /tisztelet a kivételnek/, ő tényleg tiszta szívből szereti a rajongóit, példa van rá. Nagyon intelligens ember, és azt hangoztatja, mindenki jó úgy ahogy van, és ne próbáljon változtatni magán, hanem fogadja el. Világsztár lett annak ellenére, hogy meleg, zsidó és anyagi gondjai voltak. Ő az élő példa arra: bármit elérhetsz, csak akarni kell.
/Btw nem mellesleg helyes. :D/

Szívesen lennél példakép? 
Hát nem tudom..   Nagy felelősséggel jár. Ha valami rosszat csinálok, akkor az, aki felnéz rám, annak csalódnia kellene.. Azt mondanám, hogy nem, de a szívem mélyén biztosan tetszene.

Mi a kedvenc ételed?
Rossz szokásom, hogy nagyon szeretem a hasamat, úgyhogy nem hiszem, hogy tudok erre válaszolni. :D 

Kérdések:

Mi az álomállásod?
Miért kezdtél el írni?
Ki/mi az inspirációd?
Hova utaznál legszívesebben, és mit csinálnál ott?
Mit akarsz elérni az életedben?
Mi az, amit a halálod előtt mindenképpen meg akarsz tenni?
Milyen zenét szeretsz?
Hiszel az idegen lényekben?
Van olyan tárgy, amihez ragaszkodsz? Miért?
Szerinted mennyire számít, ha valakinek más a bőrszíne/vallása/szexuális beállítottsága?

Akiknek küldöm:

Dorothy Large
Lianne
Alice Carror
Carmen
Brook és Alice

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése